انجمن برنامه نویسان
.:: Your Adversing Here ::.

محافظت از فایل ها و پوشه ها با نرم افزار MIG MIG GUARD v.3.0

  • دو شنبه 3 بهمن 1390برچسب:,
  • <-PostCategory->


 


 


 

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده كه خواسته اید بر روی فایل ها و پوشه های خود قفل و پسوردی را قرار داده و از آن ها در برابر دسترسی دیگران جلوگیری كرده و امنیت فایل های خود را برقرار سازید و برای این كار نیز نرم افزارهای فراوانی را امتحان كرده اید كه نتایج دلخواه شما را نداشته اند. اما اكنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و كاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است كه علاوه بر امكانات فراوانی كه داراست توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی شده و در اختیار كاربران عزیز قرار گرفته است كه شما با استفاده از آن می توانید از فایل ها و پوشه های خود در برابر دیگران محافظت نمایید. MIG MIG GUARD كه توسط برنامه نویسان ایرانی طراحی گردیده است نرم افزاری است كه برای قفل كردن فایل ها و پوشه های شخصی شما به كار می رود و این امكان را برای شما فراهم می كند تا بتوانید علاوه بر پوشه ها، فایل های مورد نظر خود را نیز با امنیتی فوق العاده قفل گذاری كرده تا دیگران به هیچ وجه نتوانند به فایل ها و پوشه های شما دسترسی یابند.



قابلیت های كلیدی نرم افزار MIG MIG GUARD v.3.0:
- امنیت فوق العاده بالا در حفاظت از فایل ها و پوشه ها
- برطرف شدن باگ های نسخه های قبلی
- پشتیبانی از انواع فایل ها و فرمت های مختلف
- دارای 2 قابلیت File Guard و Folder Guard
- دارای محیطی ساده و كاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...




طریقه ی استفاده از قابلیت File Guard : ابتدا از طریق گزینه Browse فایل مورد نظر خود را به برنامه وارد كرده سپس در قسمت Password رمز عبور دلخواه خود را وارد كرده و بر روی گزینه ی Lock كلیك نمایید. برای باز نمودن فایل نیز بعد از وارد نمودن فایل مورد نظر و رمز عبور، بر روی گزینه ی UnLock كلیك نمایید.

طریقه ی استفاده از قابلیت Folder Guard : ابتدا با شناسه ی كاربری خود به قسمت قفل پوشه رفته سپس در پنجره ی باز شده درایو و بعد پوشه مورد نظر را انتخاب كرده و بر روی گزینه Lock كلیك نمایید. (نكته: رمز عبور اولیه khoshab می باشد كه می توانید پس از وارد شدن به نرم افزار رمز عبور را به دلخواه تغییر دهید.) برای باز نمودن پوشه نیز بعد از انتخاب درایو و پوشه ی مورد نظر بر روی گزینه ی Unlock كلیك نمایید.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مشاهده ادامه مطلب محافظت از فایل ها و پوشه ها با نرم افزار MIG MIG GUARD v.3.0